زيارت عاشورا
دعاي عظم البلا مرکز فرهنگی گردان مقاومت بسیج مسجد جامع کبیر
منوي اصلي
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
روزشمار محرم عاشورا
کاربردي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 29398
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ابر برچسب ها
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله انصاری شیرازی؛
 
عمر با برکت آن حکیم و عارف الهی یکسره با پارسایی و در خدمت علم و ترویج معارف سپری شد (۱۳۹۳/۱۰/۱۵)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله انصاری شیرازی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم ربانی مرحوم آیة الله آقای حاج شیخ یحیی انصاری شیرازی رحمة الله علیه را به بازماندگان محترم و شاگردان و ارادتمندان این حکیم و عارف الهی تسلیت عرض می‌کنم.
عمر با برکت آن مرحوم یکسره با پارسائی و پرهیزگاری سپری شد و در خدمت علم و ترویج معارف الهی به کار رفت. طهارت قلب و سلامت نفس او مشهود همه‌ی کسانی بود که وی را از نزدیک می‌شناختند. از خداوند متعال رحمت و مغفرتش را برای روح آن مرحوم مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۵/ دی/ ۱۳۹۳




برچسب ها : جانم فدای رهبر,
 
حجت الاسلام و المسلمین معزی بعنوان نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر منصوب شد/ رهبر معظم انقلاب: روحیه اعتماد به نفس و آرامش بخشیدن به جان‌های خسته از حوادث را گسترش دهید (۱۳۹۳/۱۰/۱۴ )

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالحسین معزی را بعنوان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالحسین معزی دامت توفیقاته
با توجه به فقدان روحانی دلسوز و خدمتگزار جناب حجة‌الاسلام آقای غیوری که سالهای متمادی در جمعیّت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات فراوان بودند، جنابعالی را که برخوردار از شایستگی و صلاحیت و احساس مسئولیت در قبال محرومیت‌های مادّی و فرهنگی هستید، بعنوان نماینده‌ی خود در آن جمعیّت منصوب می‌کنم.
جمعیت هلال احمر با اهداف والای بازآفرینی روحیه اعتماد به نفس و امید و آرامش بخشیدن به جان‌های خسته از حوادث طبیعی، و فراهم کردن وسایل آسایش برای تن‌های رنجور، فارغ از مرزبندی‌های جغرافیایی، دینی، قومی و نژادی تأسیس شده است و منطبق بر تعالیم و دستورهای دین مبین اسلام است.
با توجه به اهمیّت و ظرفیت‌های فراوان مادّی و معنوی این جمعیّت و با آگاهی از توانمندی‌ها و تعهد جنابعالی، انتظار می‌رود که با هدایت و نظارت بر امور، به تقویت و گسترش این تعالیم گرانبها و زندگی‌بخش در مجموعه‌ی اعضای وابسته به این جمعیّت، بویژه جوانان، و پیشی جُستن و همیاری کردن در کار نیک خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و سایر وظایف جمعیّت همّت گمارید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی و همه‌ی مسئولین و دست‌اندرکاران هلال احمر را در تحقق هر چه بیشتر اهداف آن مجموعه خواستارم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۴/ دی ماه/ ۱۳۹۳




برچسب ها : جانم فدای رهبر,
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز:
 
نماز فریضه بی‌همتای اسلامی و استوانه استوار دین و دینداری است/ ضرورت سنجش واقع‌بینانه از آثار تلاشهای صورت گرفته در ترویج نماز (۱۳۹۳/۱۰/۱۰ )
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيام به بيست و سومین اجلاس سراسري نماز، با اشاره به تلاشهای ارزشمند در زمینه ترویج این فریضه‌ی بی‌همتای اسلامی، بر سنجش واقع‌بینانه آثار این تلاشها در رفتار نمازگزاران بویژه جوانان و همچنین ارزیابی اقدامات مسئولان در فراهم آوردن فرصت برای نمازگزار و ترویج نماز تأکید و خاطرنشان کردند: برای نزدیک شدن اجلاس ارزشمند نماز به نقطه کمال کارائی خود، باید به این محاسبه واقع‌بین و خردمندانه همت گماشت.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه) در اجلاس سراسری نماز در اهواز توسط حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز قرائت شد، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
ساليان درازي است كه همت و انگيزه‌ئي مبارك‌، همه ساله، دلها و ذهنها را در سراسر كشور با اين اجلاس، به انديشيدن درباره‌ي نماز برمي‌انگيزد و نكته‌ها و يادآوريها و هشدارهائي درباره‌ي  اين فريضه‌ي بي‌همتاي اسلامي و اين استوانه‌ي استوار دين و دينداري، در فضاي جامعه ميپراكند. اين،‌ توفيقي بزرگ براي شما برگزاركنندگان و موهبتي از سوي خداوند براي ما شنوندگان و نيوشندگان است.
اكنون نوبت آن است كه محصول اين تلاش ارزشمند، در ترازوي نگاهي واقع‌بين، سنجيده شود؛ چه در رفتار مخاطبان كه به گزاردن نماز و سبك نشمردن آن فراخوانده شده‌اند، بويژه جوانان و نو رسيدگان؛ و چه در مواظبت بر كيفيت نماز و خشوع و حضوري كه روح و جوهر اين عمل صالح رحماني به شمار ميرود؛ و چه در مسئوليت‌شناسي كساني كه به وظائفي در اين راه موظف گشته‌اند، همچون ساختن و پرداختن مساجد، يا ترتيب دادن نماز در مدارس و دانشگاهها، يا فراهم آوردن فرصت براي نمازگزار در سفرهاي زميني و هوائي، يا در بهره‌گيري از شيوه‌هاي هنري در ترويج نماز در رسانه‌هاي تصويري و صوتي، يا در توليد مقاله و كتاب در تبيين زيبائيهاي اين عمل كوتاه و پر مغز ...؛ و چه در زمينه‌هاي ديگري كه وظائفي در آنها بر عهده‌ي مسئولاني نهاده شده است.
اجلاس نماز، اقدامي مبارك و كارساز و بيشك، مأجور است، ليكن براي اينكه اين كار ارزشمند،‌ هر چه بيشتر به نقطه‌ي كمالِ كارائي نزديك شود، بايد به اين سنجش و محاسبه‌ي واقع‌بين و خردمندانه، همت گماشت و پيگيري نتائج را بخش مهمي از اين ابتكار دانست.
توفيق همه‌ي شما بويژه روحاني عزيز و گرانقدر حجت‌الاسلام جناب آقاي قرائتي را از خداوند بزرگ مسألت ميكنم.
سيدعلي خامنه‌اي
۹ / دی / ۱۳۹۳



برچسب ها : جان فدای رهبر,
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین غیوری؛
 
تلاش برای نیازمندان و درماندگان و وفاداری و خدمت به انقلاب و نظام ویژگی بارز این سید بزرگوار بود (۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۶)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجة الاسلام و المسلمین حاج سیّد علی غیوری را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد علی غیوری رحمة الله علیه را به خاندان و بازماندگان مکرّم ایشان و به ارادتمندان و علاقمندان این روحانی خدوم و مردمی و انقلابی و به روحانیت معظم تهران تسلیت عرض می‌کنم. عمر با برکت این عالم روحانی یکسره به خدمت و تلاش برای مردم بویژه ضعفاء و نیازمندان و درماندگان سپری شد. وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی‌دریغ در خدمت به آن نیز دیگر ویژگی بارز این سیّد بزرگوار بود و در این راه فرزند برومند خود را هم تقدیم دفاع مقدس کرد. در مسئولیت‌های گوناگون، با همه‌ی وجود به اسلام و انقلاب و کشور خدمت کرد و زندگی را با نیکنامی به سر آورد، عاش سعیداً و مات سعیداً.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۲۹/ آذرماه/ ۱۳۹۳



برچسب ها : ﺟﺎﻧﻢ ﻓﺪﺍﻱ ﺭﻫﺒﺮ,


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 85 صفحه بعد