زيارت عاشورا
دعاي عظم البلا مرکز فرهنگی گردان مقاومت بسیج مسجد جامع کبیر
منوي اصلي
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
روزشمار محرم عاشورا
کاربردي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 29394
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ابر برچسب ها
با حکم رهبر معظم انقلاب آقای محمد سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد؛
 
رهبر معظم انقلاب: مسئولیت تاریخی رسانه ملی حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است/ صداوسیما وظیفه پشتیبانی رسانه‌ای بسیج عمومی ملت و کمک به مدیریت‌های اجرایی در اجرای سیاست‌های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز را بر دوش دارد (۱۳۹۳/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۸)
حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی با تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر و دلسوزانه ی مهندس عزت الله ضرغامی، آقای محمّد سرافراز را برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمّد سرافراز دام توفیقه
با پایان یافتن دوره ی مسئولیت جناب آقای مهندس سیّد عزت الله ضرغامی که با تلاش و کوششی خستگی ناپذیر و دلسوزانه و مبتکرانه همراه بود، جنابعالی را با توجه به صلاحیتهایی که بحمدالله از آن برخوردارید و با آگاهی از تجربه طولانی مدیریتی تان در رسانه ملّی و آشنایی های گسترده تان با این مجموعه ی بزرگ و مهمّ برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.
سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، با تکیه بر فعالیت ها و برنامه های حرفه ئی پیشرفته و عمیق رسانه ای، وظیفه گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده دارد. مسئولیت تاریخی رسانه ملّی در مقطع کنونی، حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است. «عزم ملّی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی» آحاد جامعه در مسیر اهداف بلند نظام اسلامی، در گرو آگاهی و معرفت عمیق و گسترده ی عمومی و نیازمند پیوند با سرچشمه های تولید فکر ناب دینی و خیل دلبستگان فرهیخته و پرانگیزه ی انقلاب اسلامی است. سازمان صدا و سیما همچنین به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد. اهمّ راهبردهائی که انشاء الله خواهد توانست رسانه ملّی را در اجرای این مسئولیت بزرگ یاری رساند، به پیوست ابلاغ می شود.
در پایان لازم می دانم از جناب آقای مهندس ضرغامی و همکاران ایشان که توانستند رسانه ی ملّی را در دوره ی مسئولیت خود به پیشرفتی چشمگیر برسانند که بتواند در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقشی مؤثر ایفاء کند، صمیمانه تشکر کنم.
از درگاه خداوند منان توفیق جناب عالی را که مفتخر به انتساب به خانواده ی شهیدان معزّز انقلاب اسلامی می باشید در انجام این مأموریت خطیر و حساس با تکیه بر عنایات الهی خواستارم و برای شما و همکاران محترمتان دعا می کنم.

سیّد علی خامنه ای
۱۵ آبان ۱۳۹۳



برچسب ها : جانم فدای رهبر,
با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)؛
 
ششمین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد (۱۳۹۳/۰۸/۱۵)
ششمین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، امشب در حسینیه ی امام خمینی(ره)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی، با اشاره به گسترش و انتشار حقایق و معارف قیام تاریخ ساز حضرت سید الشهدا(ع) پس از روز عاشورا، گفت: طلایه‌داران این فصل از قیام حسینی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) هستند، و این بزرگواران با شناخت جامعه تبلیغی، حرکت دشوار تبیین واقعیات و زدودن تحریفات را به عالمانه‌ترین و زیباترین شکل انجام دادند.
وی، تفاوت سیره تبلیغی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کوفه، شام و مدینه را بدلیل تفاوت جامعه مخاطب خواند و افزود: اهل کوفه شناخت کافی از اهل‌بیت(ع) داشتند، بنابراین حضرت زینب(س) در خطبه تاریخی خود در ورود به این شهر، آنها را سرزنش و ملامت کرده و صفاتی نظیر فریبکاری، پیمان‌شکنی و حیله‌گری را برای کوفیان برمی‌شمرد.
حجت‌الاسلام رفیعی شیوه تبلیغی اهل‌بیت(ع) در شام را آگاهی دادن به مردم، بدلیل آشنایی نداشتن آنها با خاندان رسالت دانست و گفت: قیام حضرت سیدالشهدا(ع) چشمه‌ای بود که در کربلا جوشید و با خطبه‌ها و روشنگری‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کوفه و شام، آب زلال آن به تشنگان تاریخ رسید.
همچنین در این مراسم آقایان سماواتی و مطیعی در سوگ شهادت جانکاه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و خاندان و یاران آن حضرت مرثیه سرایی و نوحه خوانی کردند.



برچسب ها : جانم فدای رهبر,
با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)؛
 
پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد (۱۳۹۳/۰۸/۱۴)
پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، امشب در حسینیه‌ی امام خمینی(ره)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای قوا، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از سوگواران عاشق حسینی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، با اشاره به یک ویژگی برجسته پیامبر اکرم(ص) و یارانش یعنی «شدت در مقابل کفار» و «رحمت در میان امت اسلامی»، گفت: قیام حضرت سید الشهدا(ع) پیوند دادن هنرمندانه این دو خصوصیت بود.
وی، درس عاشورا را روحیه سلحشوری و تربیت جامعه اهل مبارزه و جهاد خواند و افزود: اسلام، دین جنگ نیست اما بر دفع شر سران کفر تأکید دارد و جهت‌گیری همه فعالیتهای مومنانه نیز باید بر مبارزه با اصل کفر و به میدان آوردن تمام توان برای مرعوب کردن دشمن استوار باشد.
حجت الاسلام قاسمیان، در ادامه «الفت، مدارا و رحم» مسلمین نسبت به یکدیگر را یک ویژگی ضروری برشمرد و گفت: وحدت در امت اسلامی امروز کیمیاست، البته وحدت، نیاز به محور دارد و به شهادت قرآن کریم، این محور، جایگاه ولایت است و بدترین ظلم، خدشه‌دار کردن این محور وحدت در جامعه اسلامی است.
همچنین در این مراسم آقایان خلج و محمد رضا طاهری مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.



برچسب ها : جانم فدای رهبر,
با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره)؛
 
مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد (۱۳۹۳/۰۸/۱۳)

در شام غریبان حضرت اباعبد الله الحسین (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری سیّد و سالار کربلا و اصحاب با وفای ایشان، امشب در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای قوا و جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عالی قیام عظیم عاشورا را از سه منظر برجسته دانست و گفت: یک منظر از این حادثه، اوج قساوت و ناجوانمردی دشمنان جبهه حق بود و در واقع حضرت سیدالشهدا با آشکار کردن مرزبندی حق و باطل و کنار زدن نقاب از چهره منافقانه دشمن، یک تنفر و تبری تاریخی از جبهه باطل ایجاد کرد.
وی منظر دوم قیام عاشورا را ظهور خالص‌ترین مراتب بندگی و صفات الهی آنهم در موقعیت مواجهه با بزرگترین بلاها خواند و افزود: بلایی در عالم به ظرفیت بلایی که حضرت سیدالشهدا(ع) به آن مبتلا شد، وجود ندارد و این بلا، علاوه بر آنکه موجب ترفیع و قرب غیرقابل تصور برای آن حضرت شد، ابواب رحمت واسعه الهی را نیز برای تمام عوالم وجود گسترده کرد.
حجت الاسلام عالی، منظر سوم قیام عاشورا را تحقق وعده نصرت الهی برشمرد و گفت: انتشار و گسترش روزافزون پیام امام حسین(ع) و در مقابل، نفرت از جبهه باطل، چیزی جز نصرت الهی و پیروزی جبهه حق نیست.
همچنین در این مراسم، آقایان عاصی و مرتضی طاهری به ذکر مصیبت امام حسین(ع) و اصحاب آن حضرت پرداختند.




برچسب ها : جانم فدای رهبر,


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 85 صفحه بعد